Székhelyszolgáltatás

Székhelyszolgáltatás fogalma

Magyarországon bejegyzett gazdasági társaság létesítéséhez szükséges egy székhely megadása.
Ennek a székhelynek biztosítania kell a 2006. V. tv. (a cégnyilvánosságról), valamint a 2013. V. tv. (új PTK) által meghatározott feltételeket.

"A cég székhelye a cég bejegyzett irodája. A bejegyzett iroda a cég levelezési címe, az a hely, ahol a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása, valamint ahol a külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése történik. A cégnek a székhelyét cégtáblával kell megjelölnie. A cég létesítő okirata úgy is rendelkezhet, hogy a cég székhelye egyben a központi ügyintézés (döntéshozatal) helye. Amennyiben a cég székhelye nem azonos a központi ügyintézés helyével, a központi ügyintézés helyét a létesítő okiratában és a cégjegyzékben fel kell tüntetni."

A székhelyszolgáltatónak biztosítania kell a törvényi meghatározásban leírt feltételeket. A cégtábla kihelyezéstől, a levél átvételen át egészen addig, hogy képesnek kell lennie a központi ügyintézés helyének lennie.

Székhelyszolgáltatás előnye

Ön dönt:
Irodát bérel, tetemes havi fenntartási költséggel és alkalmazottal az elérhetőség biztosítására. :

Bejegyezteti saját tulajdonú ingatlanjába a székhelyet. Azonban Ön sem tartózkodhat ott minden időpontban. :

Székhelyszolgáltatást vesz igénybe: amely biztosítja küldeményei átvételét és elérhetőségét a székhelyén.

Nem kell folyamatosan a székhelyen tartózkodnia, hiszen a székhelyszolgáltató munkatársai biztosítják a jelenlétet a székhelyén és felveszik a kapcsolatot a cégét kereső partnereivel. :

Előnyösebb a saját ingatlannál, hiszen ki szeretne egy hatósági ellenőrzést családja körében végrehajtani.
A leveleiről folyamatosan értesítést kap és átveheti az Ön által kért módon. :

Ingatlan vásárlás nélkül is biztosíthatja székhelyét. :

Megfelelő székhelyszolgáltatónál tárgyaló használati lehetőség van a saját székhelyén.

Székhelyszolgáltatásunk

Küldeményeit átvesszük a székhelyen. Az Ön rendelkezései szerint értesítjük küldeményeiről (email, sms, telefon). Székhelyszolgálatunk a meghatározott módon továbbítja Önnek leveleit: email, posta, személyes átvétel. Amennyiben cégét a székhelyen keresik képviseljük cégét.

Segítünk cégalapításának megszervezésében, hogy optimális feltételekkel tudja indítani vállalkozását. Segítünk a cégnév választásban. Szükség esetén email címet is tudunk létrehozni. Igényei szerint segítünk meghatározni tevékenységi körét és a társaság szerkezetét, hogy cégének költségeit alacsonyan tarthassa.

Szükséges iratok

Meglévő cég esetén az érvényes:

  • aláírási címpéldány
  • társasági szerződés
  • a szerződés kötő személyi igazolványa és lakcím kártyája
  • email cím
  • mobiltelefon szám
  • meghatalmazás (amennyiben nem az aláírásra jogosult jön)

Alakuló cégnél:

  • személyi igazolvány
  • lakcímkártya
  • email cím
  • mobiltelefon szám
  • meghatalmazás (amennyiben nem az aláírásra jogosult jön)

Székhelyszolgáltatás árak

Székhelyszolgáltatás, székhelyszolgálat Budapesten.

Fél éves székhelyszolgáltatás akció

Hat hónap székhelyszolgáltatás most csak: 25.000,-Ft.
Új székhelyszolgáltatás szerződés esetén.
A székhelyszolgáltatás tartalma: :
- székhelyszolgáltatás
- levélkezelés: email értesítő
- tárgyaló használat (feltételekkel).

Érvényes: 2014. december 30-ig.

Fél éves székhelyszolgáltatás, normál tarifa

Fél éves székhelyszolgáltatás szerződés: 33.000,- Ft.
A székhelyszolgáltatás tartalma:
- székhelyszolgáltatás
- levélkezelés: email értesítő, postázás (havi 1x, feltételekkel)
- tárgyaló használat (feltételekkel).